“Tržnice i pijace” d.o.o. Podgorica, kao samostalni privredni subjekt posluje od 02.04.2007. godine. Društvo je nastalo segmentacijom J.P.“Komunalne usluge”.
Osnivač je Skupština Glavnog grada Podgorica.
Djelatnost od javnog interesa, čije obavljanje nam je povjereno:
- izgradnja, održavanje i upravljanje pijačnim objektima;
- održavanje ukupne higijene na pijačnom prostoru i objektima;
- drugi poslovi od javnog interesa.
Društvo obavlja i poslove koji nemaju karakter djelatnosti od javnog interesa:
- priprema i realizacija programa i u oblasti investicija;
- investiranje u izgradnju objekata zajedničkim ulaganjem sa drugim investitorima;
- iznajmljivanje nekretnina i upravljanje tim nekretninama.
Društvo upravlja pijačnim objektima koji su organizovani u cilju pružanja usluga i prometa robe, čime se obezbjeđuje redovno, kvalitetno i raznovrsno snabdijevanje građana životnim namirnicama i robom široke potrošnje. Kao objekti za pružanje komunalnih usluga individualne komunalne potrošnje, pijace predstavljaju nezamjenjiv uslov života i rada građana, preduzeća i drugih subjekata i od javnog su interesa.
Pijačni objekti kojima Društvo upravlja i na kojima ostvaruje javnu djelatnost smješteni su na šest lokacija na teritoriji Glavnog grada, i to:
-
-
- Tržni centar „Pobrežje“, ulica Bratstva i jedinstva bb;
- Tržni centar „Bazar“ Zelena pijaca u Bloku V, ulica Blaža Jovanovića br.10;
- Tržnica “Forum”, ulica Avda Međedović;
- Kamionska pijaca, ulica Put Radomira Ivanovića bb;
- Stočna pijaca, Ćemovsko polje (magistralni put Podgorica-Božaj);
- Pijaca upotrebljavane robe u krugu Stočne pijace (radi od petka do neđelje).
-
Društvo “Tržnice i pijace” upravljalo je i pijacom Tuzi do 31.12.2021.godine. Shodno Odluci Skupštine Glavnog grada – Podgorice br. 02-016/21-1338 od 28.decembra 2021.godine pijaca Tuzi pripala je novoosnovanoj opštini Tuzi.
“Tržnice i pijace” je lider u regionu, kako po pitanju uslova u objektima kojima gazdujemo, tako i po ispunjavanju zahtjevnih međunarodnih standarda. Svi objekti pijaca su izgrađeni i održavaju se tako da u potpunosti zadovoljavaju sve propise iz oblasti bezbjedne prodaje hrane i HACCP standard.
Društvo Tržnice i pijace je dobilo Sertifikat kojim se potvrđuje da je Analiza rizika kritičnih kontrolnih tačaka u Društvu u skladu sa normom HACCP i Sertifikat koji potvrđuje da je sistem menadžmenta kvalitetom u Društvu u skladu sa normom ISO 9001:2015, što je od neprocjenjivog značaja za poslovanje preduzeća.
Cilj je bio da se poboljša kvalitet usluga, te da se poslovanje u potpunosti usaglasi sa Zakonom o bezbjednosti hrane. Motivi za sertifikaciju su i želja za poboljšanem ugleda i konkurentne sposobnosti na tržištu.
Ovi Serifikati važe tri godine i podrazumijevaju redovne kontrole od strane Instituta za certificiranje sistema.
sertifikat Trznice i pijace
sertifikat Trznice i pijace-analiza rizika
SLOBODAN PRISTUP INFORMACIJAMA
PLAN INTEGRITETA TRŽNICE I PIJACE
IZVJEŠTAJ O PLANU INTEGRITETA
Upitnik za procjenu efikasnosti i efektivnosti plana integriteta
Upitnik za procjenu efikasnosti i efektivnosti plana integriteta 2023.godinu
Strategija za naplatu potraživanja
PRAVILNICI
Pravilnik o disciplinskoj odgovornosti zaposlenih
Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o kancelarijskom i arhivskom poslovanju
Pravilnik o izmjeni Pravilnika o uniformi zaštitara – čuvara
Pravilnik o kancelarijskom i arhivskom poslovanju 2021
Pravilnik o korišćenju službenih brojeva mobilne i fiksne telefonije
Pravilnik o pijačnom redu
Pravilnik o računovodstvu i računovodstvenoj politici
Pravilnik o rješavanju stambenih potreba zaposlenih u Društvu
Pravilnik o sprovođenju mjera zabrane korišćenja sredstava zavisnosti na radnom mjestu
Pravilnik o uniformi zaštitara – čuvara
Pravilnik o uniformi
Pravilnik o uslovima i načinu korišćenja službenih vozila u Društvu Tržnice i pijace
Pravilnik o zaštiti ličnih podataka o ličnosti
Pravilo o sadržaju i načinu vođenja evidencije poklona
Pravilnik o zaštiti od požara
Pravilnik o zaštiti i zdravlju na radu
Pravilnik o radu službe interne kontrole
INTERNE PROCEDURE I UPUTSTVA
Interna procedura o uslovima i načinu korišćenja godišnjeg odmora
Interna procedura o uvođenju prekovremenog rada
Interna procedura u vezi sa naplatom na ulaznoj – izlaznoj rampi na objektu Kamionska pijaca
Interno pravilo o načinu obrazovanja komisija ili drugog oblika rada
Interno uputstvo o blagajničkom poslovanju
Interno uputstvo o magacinskom poslovanju
Interno uputstvo o načinu pripreme obračuna zarada
Interno uputstvo o proceduri raspisivanja javnog oglašavanja i zapošljavanja
Interno-uputstvo o odobrenju troškova reprezentacije
Interno-uputstvo za evidentiranje kontrolu i plaćanje ulaznih faktura
Upustvo za prevazilaženje stresa
Uputstvo o obavezi sačinjavanja Izvještaja na objektu Kamionska pijaca
Uputstvo o postupku pregleda i ispitivanja opreme za rad i ispitivanja uslova radne okoline
Uputstvo o predaji gotovine i obavezi sačinjavanja izvještaja
Uputstvo o prijemu građana
Uputstvo o zaštiti na radu u kancelarijama
Uputstvo za bezbjedan rad na računaru
Uputstvo za održavanje čistoće
Uputstvo za postupanje po prijavi i evidenciju prijava korupcije unutar Tržnice i pijace i zaštitu identiteta lica koje je podnijelo prijavu
Uputstvo za pružanje prve pomoći
Uputstvo zaposlenima za podnošenje inicijative poslodavcu za pokretanje disciplinskog postupka
Program obavljanja komunalnih djelatnosti za 2022.godinu
Srednjoročni plan razvoja za period 2022.-2025.godine
Organizaciona struktura
Sistematizacija i organizacija Društva – pravilnik
Organizaciona šema – Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta
Spisak zaposlenih
ZARADE I NAKNADE ZA JAVNE FUNKCIONERE
Poslovnik o radu odbora direktora
Rukovodstvo
Ervin Kalač
020-625-424
Mirjana Purić
020-625-424
069-370-100
Enis Ljuljanović
020-624-748
020-625-668
Ranko Milić
020-625-424
Vanja Popović
020-625-424
Radovan Mihailović
020-625-424
Dejan Radunović
020-625-424
Comments are closed.